otrdiena, 2009. gada 12. maijs

Blogs

Labdien!

Es nolēmu rakstīt blogu.
Es rakstu blogu.
Man patīk blogi un man patīk rakstīt.
BET blogi, nevis to parastajā, garlaicīgajā internetdienasgrāmatas veidolā...
Es esmu citādāks.
Mans blogs ir citādāks.

Man patīk zīmēt ar gaismu.
Es esmu fotogrāfs.
Es attēloju gaismu.
Arī par to rakstot.
Par to kādu es to redzu.
Par to kādu to redz fotoaparāts...

Pasaulē arvien populārāks kļūst strobisms, kas būtībā ir amerikāņu fotogrāfa David Hobby izdomāts apzīmējums mājaslapai, kas ir veltīta jebkura interesanta zināšanu papildināšanai, par to kā fotogrāfēšanai izmantot ārējās zibspuldzes, tās lietojot nost no kameras.
Izmantojot pārsvarā mazās ārējās zibspuldzes, lieki netērējoties studijas gaismām.
Par to kā likt mazajām gaismām izskatīties lielām.
Par to kā bildēm izskatīties 10reiz efektīvākām.
Par to kā taisīt savu tehniku no lētiem izejmateriāliem.
Par to kā taisīt labākas bildes izmantojot tehniku kas Tev jau ir.
Un pats galvenais par to kā dalīties ar zināšanām vadoties no savas personīgās profesionālās pieredzes.

Par spīti tam, ka sākumā tas bija tikai mājaslapas nosaukums, strobisms ātri kļuva populārs un atstāja tik milzīgu iespaidu uz digitālo fotopasauli, ka trīs gadu laikā jau ir kļuvis par tādu kā kustību - vairāk kā divi miljoni fotogrāfu no visas pasaules, šajā mājaslapā iemācījušies labāk izprast un kontrolēt savas gaismas, un labprāt dalās ar savām zināšanām veidojot kopējo pasaules fotogrāfijas līmeni daudz augstāku, līdz ar to radot arī skaistāku skatu uz dzīvi šajā tehnoloģijas gadsimtā, kad katram otrajam mājās mētājas spoguļkamera, bet ne katrs to izprot un spēj attiecīgi izmantot.

Es esmu strobists.

Šis blogs ir par gaismu.
Šis blogs ir par mani.
Un šis blogs ir par to kā apmainīties ar zināšanām.


P.s. Mācies gaismu http://www.strobist.com/

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru